SHOP

Thursday, April 13, 2017

NEW GUCCI BAG




One of girl's gratest passion other than shoes are bags. I promised my self not to buy bags because I have tons of them and I have persuaded my self that I don't need new of them. (obviously It is a lie, I REALLY NEED new bags in my life).
I was behaving very well until I saw the new Gucci Bag. O M G I'm in love with it. I love the variety of colours It has. It is small but I think very spacious.

What do you think about?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Una delle più grandi passioni di noi donne, oltre alle scarpe, sono le borse. Mi sono ripromessa di non comprarne più dato che ne ho tantissime e mi sono autoconvinta del fatto che non ho bisogno di borse nuove visto che ne ho già abbastanza (ovviamente è una bugia, io HO BISOGNO di altre borse nella mia vita hahah). Mi stavo comportando molto bene fino a che non ho visto la nuova borsa firmata GUCCI. O mio dio, me ne sono innamorata. Amo la varietà di colori nei quali la si può acquistare, è piccola ma allo stesso tempo anche molto spaziosa.

Cosa ne pensate?
SHARE:

2 comments

  1. I totally adore the white bag!! Greetings from Switzerland //Sofia (…my blog http://sofiacm.com for wellness och interior)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I really would like to visit Switzerland, what is the best month of the year to visit it?

      Delete

Comments

© little taste of beauty. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig